torsdag 24 juni 2010

2010-06-24

Inför midsommarafton tyckte jag det var lämpligt att tvätta grillen, igen. Ja, faktiskt. Jag har vid ett tidigare tillfälle tvättat av grillen. Det tillfället HAR dokumenterats men ikke lagts upp pga. att jag inte insåg att det skulle ska så snart igen. Nåväl, det är nu iaf officiellt att jag, och detta är sant, tvättat min Weber fler gånger än min bil som jag haft i snart 4år!

Bilderna talar för sig själva rörande resultaten. Före kontra efter är odiskutabla.
Aha, att tilläggas är att jag såklart använde Webers grill rengöring. Det bör även sägas att den kostade drygt 98:-/flaskan och jag använde nästan hela. Sjukt dyrt? ...sjukt BRA!
Överkurs för alla Weberfantaster, notera flaskans sida som förhöjt visar Webers logo.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar